January 13, 2016

2016 _GOALS


Hi Snowies

First of all the best wishes for the new year ! Yes guys , 2016 ! I hope this year will be happier, greater and more beautiful than the before one. This is my first post of 2016. The first of many, guys!



Snowies, today I bring you my goals for the blog for this new year. There are just 5 wishes , but I'll do my best to concretize them.


1º Publish TWO post for week

Yes guys, I know I'm always saying this and I apologize for not doing this until now. However, I'm determined to get it this time. I hope you all support me ! The posts will be on blog every Wednesday and Sunday!


2º New themes

I love fashion, I think that it's obvious Emoji smile However, I think my blog seems to be "monotonous", so maybe this is the right time to get in with new themes. What do you think ?  What subjects would you like to see here ? 





3º Personal goals

I'm really happy for all comments and followers for the last year, it let me completely happy and greatful. Thank you so much, guys! This year I hope my blog grows up  more and more! I hope have more followers, more comments and more viewers. I'll give my best for you guys!




4º A new Layout

It's been a year since I have this layout and I'm still loving it. However, I think it's time to change it. So, this year I'm going to get a new one!

5º Vlog : yes or not ?

HELP ME!  I need your more honest opinion. What do you think about a youtube channel ? Yes or not ? 

So Snowies, these are my five goals for 2016! I promise that I'm going to try so hard to do them and I hope you all keep in touch with my blog!




PT

Olá Snowies!

Primeiro de tudo,  os melhores desejos para o novo ano! Sim, estamos em 2016! Espero que este ano seja mais feliz, mais fantástico e mais bonito do que o anterior. Este é o meu primeiro post de 2016. O primeiro de muitos! 

Snowies, hoje eu trago os meus objetivos para o blog para este novo ano. Há apenas cinco desejos, mas eu vou fazer o meu melhor para concretizar-los.

1º Publicar DOIS post por semana

Sim pessoal, eu sei que estou sempre a dizer isso e peço desculpas por não fazer isto até agora. No entanto, eu estou determinada a fazê-lo desta vez. Espero que todos vocês me apoiem! Os posts estarão no blog todas as quartas-feiras e domingos!

2º Novos temas

Eu amo moda, eu acho que é óbvio :):)  No entanto, eu acho que o meu blog está a tornar-se  "monótono",  por isso, este é o momento certo para entrar com novos temas. O que acham ? Que temas gostariam de ver aqui?

3º metas pessoais

Estou muito feliz por todos os comentários e seguidores do último ano, deixaram-me completamente feliz e agradecida. Muito obrigado a todos! Este ano eu espero que o meu blog cresça mais e mais! Espero ter mais seguidores, mais comentários e mais visualizações. Vou dar o meu melhor por vocês!

4º um novo layout

Já passou um ano desde que eu tenho este layout e eu ainda o adoro. No entanto, eu acho que é hora de mudá-lo. Assim, este ano eu estou vou optar por uma transformação.

5º Vlog: sim ou não?


AJUDEM-ME! Eu preciso de vossa opinião mais honesta. O que acham de começar um canal no youtube? Sim ou não ?

Então Snowies, estes são as minhas cinco metas para 2016! Eu prometo que vou dar o meu melhor para fazê-las e eu espero que todos se mantenham em contacto com o meu blog!

87 comments:

  1. Yes,start a Youtube channel!! That's my goal for 2016 too! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  2. Hello dear! Your blog is fantastic!


    Maybe we could follow each other? If you'd like it please follow me on the both of my blogs :

    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/11th-episode-got-me-like.html
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/music-kills-pain.html

    And let me know in the comments of my newest posts so I can follow you back!

    Kisses

    ReplyDelete
  3. Esse ano decidi não traçar metas - vou deixar rolar o que 2016 tiver para mim

    bjs

    http://ladycatblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. great look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. parecem-me excelentes objectivos! Faz vlogs sim! Adorei as fotos!
    beijinhos
    http://direitoporlinhastortas-id.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  6. Feliz Ano Novo!! Quero ver suas resoluçcões se concretizarem mesmo!

    Bjokas,
    http://www.dmulheres.com.br

    ReplyDelete
  7. Adoo a ideia de vlogs! :)
    A camisa é linda, by the way ;)

    Blog: http://fiftyshadesofpink.blogs.sapo.pt/
    Instagram: @sarafqueiros

    ReplyDelete
  8. Hi Lara love your blog would you like to follow each other and on social medias
    tweetykel.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Espero que consigas alcançar todas as metas! Também estou seriamente a pensar em lançar-me no youtube, acho que também devias :)
    Adorei o look :)
    Kisses,
    Messy Hair, Don’t Care | Giveaway Zara 25€ Gift Card

    ReplyDelete
  10. Desde já bom ano Sara, que todos esses desejos para ti e para o blog se realizem! :)
    Sim arrisca um canal de youtube, fiquei curiosa.
    Keep Going ;) beijinhos *

    http://gestoolharesorriso.blogs.sapo.pt/

    ReplyDelete
  11. great post honey!
    i follow you awesome blog!
    kisses from poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Hi Sara! This is the first time I see your blog and is the first time that I write. I'm Eni, blogger from Italy. What I would like to see in your blog? Speaking of Spanish brands. Apart from the brands of Inditex I do not know many. Vlog? I do not know about you, but I would not be able.
    I really like your outfit. Checked shirts are my favorites...
    If you want, take a look at my new post and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your nice comment . So perfect
      I'll consider your words really
      kiss

      Delete
  13. Great shirt and pants:)
    Have a nice week!:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Acho que deves fazer aquilo que gostares, não forces de mais, mas ter um plano semanal é sempre bom! Eu por exemplo gosto de planear os posts com antecedencia e depois ir postando conforme o que achar melhor naquela data!!

    Vou seguir o blog :) passas pelo meu?

    beijnho,

    Marlene,
    McTBeauty: http://mctbeauty.blogspot.pt

    ReplyDelete
    Replies
    1. obrigada :)
      passo e vou seguir de volta :)

      Delete
  15. A maior das sortes para concretizares os teus objetivos!
    Beijinhos!
    http://www.silkypearl.com/

    ReplyDelete
  16. I wish you luck and yes, you should start a youtube channel! My goal is to continue to film for youtube, but I dont have enough time and that is really awful because I love to film. :)

    The Fashion Spell

    ReplyDelete
  17. Adoroooo tanto a camisa :)
    http://diaryofalittlebee.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  18. You have set some very fine, very doable goals for yourself, dear. As for me, I love seeing you on your blog in whatever cute, gorgeous or sexy ensemble you present us with. But if the fashion only thing is getting boring for you, it probably means you are wanting to share some more sides of yourself with us. And you should certainly do it! Movies, books, TV, interior design, stories from when you were a child, just a litttle flake :D, whatever you feel best about sharing, then share that. Maybe you try something and find out you dont like it but maybe you find 10 things you do. I wish you all the luck for holding to your goals and I wish you the gift of being nice to yourself in case you dont :) Kisses

    All Things Bright and Lovely

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh thank you so much for your comment . Perfect as usual :)

      Delete
  19. Hi Sara, nice combination for your casual choice, naturel and beautiful. Xo

    http:// takimodam.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Hi Sara, nice combination for your casual choice, naturel and beautiful. Xo

    http:// takimodam.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Great look, love your plaid shirt
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    ReplyDelete
  22. Beautiful photos love your style :)

    http://shizasblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. I started my You Tube channel back in December (please check it out and maybe subscribe if you haven't already) and I have to say I really enjoy it. So I´d say: Just go for it! See if it is fun and the decide whether you´ll keep it up or not.

    Linda, Libra, Loca: Beauty, Baby and Backpacking

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. Beautiful photos!
    We could follow each other's, follow me and I will follow you! Byee

    ReplyDelete
  26. Oi minha querida!
    Feliz 2016 pra vc.
    Gostei das suas metas.
    Espero que consiga alcança-las.

    OLha achei ótima a idéia do canal no youtube, gostaria muito de saber mais sobre vc.
    Responde algumas TAG
    Fala mais sobre a sua cidade, que creio que deve ser linda.

    Obrigada por sempre me visitar!

    Beijos
    www.maricotacaradericota.com

    ReplyDelete
  27. adoro a tua camisa! espero que alcances os feus objetivos, mas eu deixei de me propor a alcançar certas coisas... nós trabalhamos para as coisas, depois elas seguem o rumo que tiverem de seguir =P

    http://tehteh25.blogspot.com

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. obrigada :) Espero mesmo conseguir, sei que por vezes vai ser complicado, mas não custa tentar :)

      Delete
  28. Um excelente ano e que consigas alcáçar todos os teus objetivos!
    http://sedaecaxemira.blogs.sapo.pt/

    ReplyDelete
  29. I love your outfit you have great style. Gemma xx
    www.jacquardflower.uk

    ReplyDelete
  30. Espero que tudo se concretize e força para o canal do youtube! :)

    http://venus-fleurs.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  31. AAAA I love your style, thanks for sharing. Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    ReplyDelete
  32. Olá querida, ótimas metas! Adorei o look e as fotos. E sim, acho que devias iniciar um canal no youtube. É divertido!
    Beijinho,
    http://themarielement.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  33. Ótimas metas para o ano! Que você consiga por todas em prática :)
    Estou de volta! EEEEEHHHHH! E já liberei postagem nova explicando as mudanças que ocorreram no blog, haha. Venha conferir!

    http://www.biigthais.com/

    Beijoos ;*

    ReplyDelete
  34. yes to a youtube channel..have a great year ahead and all the best dear :)

    xoxo Eva | www.becausepassion.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much :)
      all the best for you

      Delete
  35. Acho que os vídeos trazem uma dinâmica diferente, outro tipo de contacto, etc. Se te sentires à vontade é um ótimo passo :)

    ReplyDelete
  36. Your shirt is so amazing!!! *-*
    A youtube channel requires much effort and technical knowledge, as well as a whole series of equipment, keep it in mind if you want to open it!
    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm still thinking about it :P
      thank you

      Delete
  37. Goodluck in your goals! I'm kinda lazy in doing a vlog but I'm thinking of it too!

    Instagram | Style Post - Black on Black you comfy Black | BLOGLOVIN

    xo, Alyssa

    ReplyDelete
  38. Great post and words!!!You look so lovely too!!Perfect
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for your wonderful words

      Delete
  39. Amazing blog, really love your outfit, :D

    If you want follow me on my blog, and I will follow you back ;)
    http://recenzije11.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Love your cool shirt! Very stylish and artistic!

    Lots of kisses beautiful <3

    ReplyDelete
  41. Vamos lá realizar esses desejos :D
    xoxo
    BLOG // FB PAGE

    ReplyDelete