November 06, 2016

A NEW BEGINNING



After several months without posting, I decided I’d finally go back to this small corner here in the blogosphere. The truth is that I wasn't feeling confident or motivated to post. I think this is something that sometimes affects bloggers.

 However, after a whole period of stress, with the end of the university and my transition into the professional world, I felt that this was the right time to get back to the blog. As my life is changing, I decided that it was time to change my blog too. Thus, after several weeks of researching, along with another blogger, I present you today with a different blog, with a new look. So, today we celebrate a new beginning in the form of a new blog.
I can tell you that I'm really motivated. I have several subjects to share with you. Although I’ll always keep my love for fashion, I want to bring you new things too. I hope this blog will make me proud and becomes a place where you can share with me your opinions and especially get inspiration.
See you tuesday, with a new post.
A sweet kiss




PT


Após vários meses sem postar finalmente decidi voltar a este pequeno cantinho aqui no mundo da blogosfera. A verdade é que eu não me estava sentindo confiante nem motivada para postar. Acho que isto é algo que às vezes afeta as bloggers. Contudo, após um período de stress com o fim da faculdade e com a minha entrada no mundo profissional, eu senti que esta era a altura certa para voltar.

Como a minha vida está mudar, eu decidi que era o momento perfeito para também mudar o meu blog. Assim, após algumas semanas de pesquisa, juntamente com uma blogger, eu apresento-vos hoje um blog diferente, com uma nova imagem. Por isso, hoje celebramos, de certa maneira, um novo começo. 

Posso garantir-vos que estou realmente motivada. Tenho imensos assuntos que quero partilhar com vocês. E embora vá manter sempre o meu amor pela moda, espero também trazer-vos novos temas. Espero que o meu blog não só se torne um orgulho para mim, mas também um espaço onde vocês possam partilhar as vossas opiniões e especialmente um local onde se possam inspirar.     





74 comments:

  1. Por vezes sentimos necessidade de nos afastar para nos reencontrarmos! Bem-vinda de volta!

    P.S. A cor desse casaco deixa-me apaixonada seeempre! <3

    beijinhos, Nádia
    My Fashion Insider

    ReplyDelete
  2. Bem-vinda de volta linda! Por vezes temos mais dificuldade em nos organizarmos. Eu estou nesse limbo agora :/ Adoro esse blusão. A cor é linda!
    Beijinhos ❤
    EVENING BREEZE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Espero que encontres a tua motivação.
      Obrigada querida :)
      Um beijinho

      Delete
  3. Your blog looks fab congrats! and I adore the pink biker
    Beautiful look!
    Have a lovely evening sweetie
    www.travelera.es

    ReplyDelete
  4. We all need change in our lives, we're not made to stand still.
    It's good that you have found your motivation again, to start fresh.
    I wish you the best of luck with it :)

    Happy week for you
    Get 5 % discount at Tinysand: use code Is5
    My latest post about DressarteParis, get 20 % off
    Kisses, Isabelle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for you sweet comment and support!
      A sweet kiss

      Delete
  5. obrigada pelo comentário <3
    bem vinda de volta e esse blusão é um máximo :D

    www.pinkie-love-forever.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Beautiful blog, gorgeous girl! Great post! I follow you, follow back? ♥♥♥
    http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Lovely post and your outfit ist amazing!
    XX Selin // www.selinmina.com

    ReplyDelete
  8. Que linda!!!
    beijinhos
    http://direitoporlinhastortas-id.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. És tão giraaaa <3
    Além disso, fazes super bem em estar de volta! Ainda não seguia o blog, mas já estou a seguir para não perder nadinha :)
    Beijinhos,
    An Aesthetic Alien | Instagram | Facebook
    Há giveaway Oriflame a decorrer no blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vou segui de volta:) muito obrigada ,
      um beijinho

      Delete
  10. Welcome back! Por vezes também me acontece isso, parece que a vontade foge, mas pronto aqui continuamos nós :P adorei o blog e estou a seguir! kiss^^

    Patsilvarte

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muito obrigada , vou segui de volta querida!
      Um beijinho

      Delete
  11. O biker jacket é muito giro.
    Acontece a todas ;).
    Beijinhos.

    misscokette.blogspot.pt

    ReplyDelete
  12. Adorei o teu blog e já estou a seguir! Boa sorte para esta nova fase da tua vida :)
    Beijinhos <3

    www.losingmamind.blogspot.pt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada :) vou segui de volta
      um beijinho

      Delete
  13. Gostei imenso das fotos! E boaaaa sorte para a nova fase *.*

    Beijinhos
    http://diaryofalittlebee.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  14. It will make you proud,,, Nice outfit
    New post:
    http://www.melodyjacob.com/

    ReplyDelete
  15. Nice jacket:) You look beautiful:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Great look.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Following you on Gfc.

    ReplyDelete
  17. Stylish outfit! Beautiful jacket!
    Have a good day!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  18. Good luck with the new start. Your photos look lovely, just btw! Have a nice day ~

    https://ddalginanabeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Sara dou te as boas vindas.... e que agora seja melhor do que o que era antes... forca nisso

    beijinho

    vou comecar a seguir :)
    MORE_ELI

    ReplyDelete
  20. Beautifil jacket!
    I follow you! I you want follow me back
    https://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. é sempre bom mudar! boa sorte!! :)
    adorei o teu casaco e o teu blog, já sigo <3

    beijinhos
    ropesofpearls.blogspot.pt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vou segui de volta :) obrigada , um beijinho

      Delete
  22. Adorei seu blog e seu estilo!!! Essa jaqueta é linda, eu adoro a cor dela <33

    she-loves-clothes.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Bem vinda de volta querida! Estás linda <3
    beijinhos, The Fancy Cats

    ReplyDelete
  24. Welcome back! Life and daily routine gets in the way and we do other things instead of what we really want to do! Cannot wait to see what your next posts will be! x

    Yiota
    PinkDaisyLoves

    ReplyDelete
  25. U look so nice so natural :) wow:) follow:) no waiting for U:)

    ReplyDelete
  26. your hair is so shiny <33
    in LOVE.

    very sweet blog :) feel free to check mine :) let me know if you like to follow each other !

    19th century OOTD Post - read more

    Check out my Insta and stay tuned ♥Instagram

    Stay Gold

    ReplyDelete
  27. you look beautiful! I love your jacket.
    best regards
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. welcome back! you look very beautiful. Adorable pink jacket!!!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  29. Such a beautiful look dear! You are gorgeous! Best of luck on this new beginning and welcome back! :)
    Stella
    www.stellaasteria.com

    ReplyDelete
  30. Welcome back to blogging - your blog is very lovely and
    I am following you. I would love for you to follow back.
    Best wishes to you, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Love your post!! Great content
    http://starlingdays.blogspot.com/2016/11/how-to-wear-culottes.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    ReplyDelete
  32. Vem vinda :)
    Adorei o casaco, de onde é?
    Beijinhos
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  33. Linda ;) também tenho a jacket.
    Kiss

    www.inspirationswithm.blogspot.pt

    ReplyDelete