January 17, 2017

DIADERMINE _ REVIEW

Hi guys,
I know I haven’t published as many outfits as I wanted. However, it has been complicated having time to take photos to share with you. I hope this changes before next week. I bought a tripod, so I think that it’ll be easier. Now, I just need some time!



Today’s post is about my most-recent beauty product: Diadermine _mattifying moisturizer. This moisturizer has been one of my skin’s best friends and I’m not kidding…REALLY! Every time we look for a moisturizer, we should take into consideration our skin type. Guys, this is really important. We cannot use a cream designated to dry skins on a person who has oily skin. That is not healthy for our skin. So, having in mind that I have a combination and normal skin, I found this one. Not only has it a wonderful and fresh smell, but also gives to our skin what it needs. We feel our face smooth and really healthy. The most important thing I found in this product is the fact that our skin doesn’t have that oily appearance. 












For those who would like to buy this product, it has an affordable price. I think it ranges from 5€ to 10€.
I don’t have any negative point to tell you. This moisturizer has been efficient to me.
I hope all of you have a great week.

A sweet kiss
Sara M. 










































PT
Olá,

Eu sei que ultimamente não tenho publicado tantos outfits como eu gostaria. Contudo, tem sido complicado arranjar tempo para tirar fotos para partilhar com vocês. Eu espero que isto mude antes da próxima semana. Eu adquiri um tripé, por isso acho que será mais fácil tirar fotos. Agora falta apenas o tempo!

O post de hoje é sobre um produto que adquiri recentemente: o hidratante matificante da Diadermine. Este hidratante tem sido um dos melhores amigos da minha pele e eu não estou a brincar…acreditem!!! Sempre que procurámos um hidratante, devemos ter sempre em conta o nosso tipo de pele. Isto é realmente importante. Não podemos utilizar um creme designado para peles secas, por exemplo, em pessoas que têm uma pele oleosa. Não é saudável para a nossa pele. Assim, tendo em conta que o meu tipo de pele é normal/mista, eu encontrei este e adoro. Não só tem um cheiro agradável e fresco, como também fornece à nossa pele o que ela precisa. Nós sentimos a nossa pele suave e saudável. O aspeto mais importante neste produto é que não dá à nossa pele aquele aspeto oleoso. 
Para quem quiser adquirir o produto, ele está com um preço muito acessível. Eu acho que está por volta dos 5-10€.
Não tenho nenhum aspeto negativo a apontar. Este hidratante tem sido um ótimo creme para a minha pele.
Espero que tenham uma boa semana.
Um beijinho
Sara M. 

12 comments:

  1. Já ouvi falar super bem deste creme, tenho mesmo que lhe dar uma oportunidade :D
    Beijinhos,
    An Aesthetic Alien | Instagram | Facebook

    ReplyDelete
  2. Gosto imenso da marca. Apesar de não ter testado esse produto em especial, todos os outros que já experimentei deixaram-me super contente!

    Beauty and Fashion

    ReplyDelete
  3. Nunca tinha ouvido falar, gostei de ficar a conhecer :)

    http://glamourandsparkletrends.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  4. já usei este creme e de facto é bastante bom! :p

    beijinhos
    ropesofpearls.blogspot.pt

    ReplyDelete
  5. Sounds interesting, I have to try it:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Thanks for sharing this. I've never tried this before, but it does sound interesting and worth a try.

    Funmi x
    www.funmialabi.co.uk

    ReplyDelete
  7. Thank you for sharing one more great review! I love mattifying moisturisers and for this price I would love to try it!
    xo
    Stella
    www.stellaasteria.com

    ReplyDelete