January 14, 2017

NEWCHIC_WISHLIST

1- Young chic | 2- Women PU Leather Crossbody Bag Fashion Satchel Handbag | 3- Simple PU Leather Follow Your Arrow Alloy Watch | 4- Bohemian Women Necklace Antique Silver Turquoise Wall Neckalce | 5- Gold Plated Rhinestone Cloisonné Flower Enamel Bracelet



Hi guys, 

To be honest, I don’t remember the last time I wrote a wishlist. However, when Newchic contacted me to stablish a partnership with the blog, I decided that this was the right time to do one. As you can see, this wishlist has the main focus in two colors: black and red. These are two colors that match perfectly with my skin tone and are two colors that are missing in my wardrobe. So, I took this chance to choose this coat and these accessories in these tones. 
Newchic is an online store with a great variety of products: women’s clothes/ men’s clothes / accessories / things to our home and garden and much more. The prices are really affordable, which is great.
Did you know this store ? Are you curious about what I bought from this list? 

Store: http://www.newchic.com/

A sweet kiss
Sara M.


PT

Olá a todos,

Honestamente não me recordo da última vez que eu escrevi e partilhei com vocês uma wishlist. Contudo, assim que a Newchic me contactou para estabelecer uma parceria com o blog, eu decidi que era a altura certa para vos trazer uma. Como podem ver, a minha wishlist foca-se em duas cores: vermelho e preto. Não só são cores que combinam perfeitamente com o meu tom de pele, mas também são cores que estão a faltar no meu armário. Assim, aproveitei a oportunidade para escolher este casaco e estes acessórios.
A Newchic é uma loja online com uma grande variedade de produtos: roupas de mulher, homem, acessórios, coisas para a nossa casa e jardim e muitas mais. Os preços são realmente acessíveis, o que é fantástico.

Conheciam a loja? Estão curiosos com o que eu comprei?

Um beijinho

Sara M. 

9 comments:

  1. Aiii, esse casaco é tãaao lindo *.* Querooo!
    Beijinhos,
    An Aesthetic Alien | Instagram | Facebook

    ReplyDelete
  2. this is really cool
    very nice
    Thanks for sharing.
    http://www.melodyjacob.com/

    ReplyDelete
  3. Esse casaco é super lindo, consigo apreciar os detalhes. *_*

    http://free-colors.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  4. Adoro a mala e o casaco está muito engraçado.
    Kiss

    www.inspirationswithm.blogspot.pt

    ReplyDelete
  5. Wow that jacket is absolutely stunning!! =o)

    http://dreamofadventures.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Loving this list; especially the jacket! Beautiful.

    Funmi xx
    www.funmialabi.co.uk

    ReplyDelete
  7. Love your selections
    Aly In Wanderland | <3 | New Post

    ReplyDelete
  8. Aiii esse casaco é lindo!
    Adorei o post :)

    https://diaryofalittlebee.blogspot.pt/

    ReplyDelete